2013. október 15., kedd

33.Újságcikk

Sziasztok!
Meghoztam a következő részt, remélem tetszeni fog. 
Tudnotok kell, hogy már csak egy rész van hátra és az epilógus.
De semmi ok a szomorkodásra, hiszen ha ez a blogom bezárul
egy újabb blog veszi kezdetét. Amit úgyszintén remélem sokan 
fogtok olvasni. Köszönöm szépen a 32 rendszeres olvasót és az
előző részhez érkezett komikat!
Jó olvasást! 
                  Puszi Evelyne!




  Nem tudom, hogy csak velem van így vagy mindenki mással is, de mikor Harry feltette nekem a nagy kérdést előttem leperegett az egész eddigi életem. Visszaemlékeztem arra az időre mikor még Zaynnel egy suliba jártunk, mikor még nem volt híres. Akkor is olyan volt, mint most mindentől meg akart védeni, egy fiút sem engedett a közelembe... De hamar eltelt az idő és ő jelentkezett az X-factorba, azóta teljesen megváltozott az életem. Ő híres lett és egyre kevesebbet találkoztunk vagy beszéltünk, amiért nagyon haragudtam rá, de meg is volt rá az okom nem? Hiszen a húga vagyok és csak úgy elfelejtett? Az egyetlen dolog amit utálok az az, hogy miatta engem sem hagytak békén. A suliban mindenki engem faggatott, autogramot kértek tőlem, már nekem sem volt egy nyugodt percem és ez idegesített. Viszont mikor felhívott és azt mondta, hogy vele és a fiúkkal fogok lakni, minden haragom elszállt, boldog voltam, hiszen új városba költözhetek a bátyámmal lehetek és lehet, hogy a szerelem is rám talál majd. És lássuk csak mi is volt? Az első perctől fogva megtetszett az egyik fiú, aki nem volt más mint Harry. Titkoltam az érzéseimet, de hiába senki sem hülye és az, hogy egy napig úgy kellett, hogy tegyünk, hogy járunk csak növelte ezt. Egyre jobban kezdtem beleszereti és Ő is közelített hozzám, de végül beadtam a derekam. Sok mindenen mentünk keresztül például Zaynek nem tetszett a kapcsolatunk, majd jött Taylor, akit a mai napig utálok, hiába is a rokonom, sosem tudom neki ezt megbocsájtani... De most itt vagyunk ketten a hegyekben és egy olyan kérdést tett fel nekem, amit mindig is nagyon vártam már. Minden lány álma az, hogy egyszer majd megkéri a kezét az Ő mesebeli hercege és velem most pontosan ez történt, az én hercegem megkérte a kezem. Szeretem, mindennél jobban szeretem, sosem akarom többet elveszíteni vagy csak azt érezni, hogy elveszíthetem  Rá néztem és láttam, hogy fél, de erre meg is van az oka hiszen jó pár perce meg sem szólaltam, de ez csak az örömtől van, nagy levegőt veszek és megadom a választ amit már annyira várt.
   - Igen! - válaszoltam boldogan és a nyakába ugrottam. Ő hátra döntött, majd szenvedélyesen megcsókolt. - Ezer örömmel leszek a feleséged. - mondtam bele a csókunkba.
  - Szeretlek. - lihegte miután elváltunk egymástól. - El sem tudod képzelni, hogy milyen boldog vagyok most.
  - Nálam biztosan nem vagy boldogabb. - jelentettem ki, majd újból hozzábújtam. Az erős karjait alám tette, majd lassan felállt velem. Az ölében vitt egészen a hálószobáig, ahol gyengéden letett az ágyra majd fölém hajolt és csókolgatni kezdett, amit én viszonoztam is. A lábaim a dereka köré csavartam, így közelebb húzva magamhoz, a kezeim a nyakát ölelték, majd a haját vették kezelésbe....

 2 nappal később

  Tényleg minden egyes percünket együtt töltöttük, együtt fürödtünk, ettünk egy percre sem voltunk képesek elszakadni egymástól, hiszen tudtuk, hogyha hazamegyünk már nem lesz minden ilyen szép és nyugalmas mint itt és most. Azt hiszem nekem is lesz mit mesélnem a lányoknak, hiszen már nem csak El jegyes, hanem én is. Annyira jó lesz nekik elmondani, hogy ők is velem együtt örülhetnek. Lassan mindenki megházasodik a bandából, Zayn kezdte, majd Louis, most pedig mi, már nagyon kíváncsi vagyok ki lesz a következő Liam vagy Niall? Van egy olyan érzésem, hogy ez hamarosan ki fog derülni...
  A tegnapi napot délig tartó alvással töltöttük, majd reggeliztünk és elmentünk sétálni a környékre. Harry az erdőbe vitt, gyönyörű hely, de Ő mégszebbé tette. Örülök, hogy úgy döntöttem, hogy ide hozom el szülinapja alkalmából, hiszen ha nem így lenne akkor lehetséges, hogy most nem tartanánk itt, most nem lennék a jegyese... Este a tóparton sétáltunk, kézenfogva. Tisztára olyan volt, mintha kamaszok lennénk, de az este legjobb rész csak most jön. Tűzet gyújtottunk és leültünk mellé, Harry pedig énekelni kezdett, olyan szép volt, ahogy megvilágították a lángok és a hangja, na meg amit énekel, szerelmes számok sorra...
  Most viszont már úton vagyunk Homles Chapelbe. Meglátogatjuk Harry szüleit, én pedig egyre jobban izgulok, hiszen mikor utojára láttam őket, még csak egy pár voltunk most viszont ott virít a kezemen a gyűrű.
  - Minden rendben? - nézett rám Harry. - Nagyon csendben vagy.
  - Persze, csak elgondolkodtam.
  - Ugye nem a szüleimtől félsz? - kérdezi.
  - Nem. - vágtam rá talán egy kicsit gyorsabban a kelleténél.
  - Zo, nincs mitől félned, szeretnek téged, pont úgy ahogy én is, mindennél fontosabb vagy nekem és ezt ők is tudják.
  - Tudom, de mikor utojára találkoztam velük még nem voltunk jegyesek.
  - Anya már tudja, ahogy Gemma és apa is. - motyogta. Az út további részében sikeresen elvonta a figyelmem, mivel végig énekelt, nem tudom, hoy ezt azért tette, hogy megnyugodjak vagy csak úgy, de elérte a hatását. - Itt is vagyunk. - fordult felém Harry.


Zayn szemszöge


  Életem legszebb pillanatait élem most, ugyanis Pezz terhes, már a pocakja is látszik és benne fejlődik a kis Malik. Már most nagyon szeretem, pedig még meg sem született. Ők ketten a legfontosabbak számomra, meg persze a családom és a banda. A húgom is nagyon boldog örülök, hogy végre minden rendeződött a Tayloros üggyel. Még most is nehezemre esik felfogni, hogy ezt tette vele, nem tudom, hogy mit akart ezzel elérni, de csak magának ártott. Pezz mellettem alszik én viszont képtelen vagyok lehunyni a szemem így felnéztem Twitter-re, ahol egy érdekes cikk címén akadt meg a szemem. "Újabb One Directionos tag házasodik?" - azonnal rámentem. Ki nem szólt nekünk erről.

Újabb One Directionos tag házasodik?


A One Direction újabb tagját kapták házasságon, ugyanis a mai nap folyamán Harry Styles barátnőjével Zoey Malikkal sétált Homles Chaperben, ahol az egyik fotós lefényképezte őket és azt is észrevette, hogy Zoey ujján egy gyűrű található. Nem tudjuk elképzelni, hogy ez mikor történhetett, de valószínűleg a napokban. 
Zoeynak és Harrynek az elmúlt időszak nem volt könnyű hiszen Taylor Swift feljelentette Zoey-t miszerint ő gázolta el az énekesnőt és hagyta magára az éjszaka közepén, természetesen az ügy tisztázódott és kiderült, hogy Miss.Swift csak hamis állításokat állított. Semmi sem volt igaz abból amiket mondott, hamis tanúkat fogadott fel, de még így sem sikerült neki...
De amint látjuk ez nem viselte meg a szerelmes párt, hiszen eljegyezték egymást! Zayn Malik és Perrie Edwards házassága után, most az övéjük következik. Gratulálunk nekik!
Sok boldogságot a jövőben is!

4 megjegyzés:

  1. Kedves Barátnőm!
    Ismét egy fantasztikus részt írtál, várom már a következőt. Zayn és Louis reakcióját és persze a többiekét is. Kérlek siess a következővel :)
    xx Réka S. :) <3

    VálaszTörlés
  2. áhhhhhhhhhhh imádom a siess a kövivel..

    VálaszTörlés