2013. október 18., péntek

35.Epilógus

Sziasztok!
Sosem gondoltam volna, hogy ez a nap ilyen hamar 
el fog érkezni, de sajnos így lett. Ma lesz az utolsó nap,
hogy ebbe a blogomba írok, amit sajnálok, mivel ez volt
az egyik kedvenc blogom, ide mindig voltak ötleteim.
Úgy gondoltam, hogy búcsúzóul írok egy kis monológot.
Nem ez volt az első blogom mégis ez a leghíresebb, valamiért jobban
megfogott titeket, mint eddigi akármelyik blogom, de ennek nagyon örülök.
Hónapokon keresztül ti tartottátok bennem a lelket, ha ti nem vagytok, az is
lehet, hogy már rég töröltem volna a blogt, mivel nekem az eleje nem tetszett.
De ahogy érkezni kezdtek a komik és a pipák úgy gondoltam, hogy folytatnom kell.
Jól tettem! Hiszem tudom, hogy sokan szerettétek ezt a történetem,
 aminek nagyonde nagyon örülök. 
Sajnálom, hogy búcsút kell tőle vennem, de az tartja bennem a lelket,
hogy holnap egy új blogot kezdek, ami remélem szintén ilyen híres lesz mint ez.
Köszönöm a 35 rendszeres olvasót és az összes komit.
Köszönöm a barátnőmnek Réka S.-nek, hogy tartotta bennem a lelket a nehéz
pillanatokban is. Gondoltam teszek fel néhány adatot is és csak utána jön az utolsó rész.
SZERETNÉM HA LEÍRNÁTOK A VÉLEMÉNYEITEKET AZ EGÉSZ BLOGRÓL!
Ölellek és puszillak titeket!






'Négy évvel később'



  Ebben az elmúlt négy évben elég sok minden történt. Eleanorék esküvője után három hónappal a miénk következett be. Még életemben nem izgultam annyit mint azon a napon. Minden apróságon kiakadtam, ha megláttam valamit, amit nem így szerettem volna hisztirohamot kaptam. Biztos vagyok benne, hogy a többieknek is az agyára mentem. Már megértem, hogy miért volt ebben az időszakban ilyen Pezz is, én sem voltam nála külömb, de szerencsére senkinek sem lett belőlem elege. Mindenki segített nekem. Az oltárhoz nem apám vezetett hanem Zayn. Igen őt kértem meg rá, tudom, hogy nem ez a szokás, de én úgy éreztem, hogy a bátyámnak kell ebben a pillanatban mellettem lennie. Amint odaértem Harryhez egyre jobban kezdtem izgulni és láttam rajta, hogy ő is ebben a szituációban van, mint én, talán ez egy kicsit megnyugtatott. Miután kimondtuk a boldogító igent, megkönnyebbültem, hiszen ettől a naptól kezdve avval a fiúval élhetem le az életem hátralevő részét, akit mindennél jobban szeretek, aki mindennél fontosabb nekem. Anya elsírta magát, ezek persze öröm könnyek voltak, szorosan magamhoz öleltem majd nekem is elkezdtek potyogni a könnyeim. Ilyenkor adok hálát a vízálló sminkeknek. Az esküvő utáni parti is fantasztikus volt, mindenki nagyon jól szórakozott. Az első táncot ketten ejtettük el Harryvel, sokat gyakoroltuk, hiszen én mindenben azt akartam, hogy profik legyünk....
  Liam is megkérte Dani kezét az évfordulójukon, amire Dani ezer örömmel mondott igent. Az ők esküvőjük volt a következő, mindenki nagyon boldog volt, minden tökéletes volt. De ahogy én észrevettem, ő nem volt annyira kiborulva, mint mi. Neki sokkal könnyebb volt, irigyeltem is érte... Ezek után Niall is megkérte Nia kezét. Már mindenki meg volt házasodva a bandából, de akkor sem oszlottak fel, továbbra is együtt maradtak, csak már nem öten, hanem tizenöten. Hogy miért is mondom ezt?
  Pezznek és Zaynnek született meg először a gyönyörű kisbabája, Amanda. Nagyon aranyos kis csöppség, annyira imádnivaló mint a szüleik. De ha már itt tartunk akkor még szeretnék valamit elmesélni. Az esküvőnk után három héttel, mikor már hazajöttünk Seychelles-ről, ahol a nászutunkat töltöttük, kiderült, hogy 5 hetes terhes vagyok. Harry nagyon örült, amikor megtudta, hogy apuka lesz, hiszen imádja a gyerekeket és tudom, hogy csodálatos apja lesz a kicsikénknek. Amikor elérkezett a nagy nap, Harry végig ott állt mellettem és fogta kezem. Megszületett a kislányunk, aki most három éves. Gyönyörű kék szemei vannak és barna göndör fürtjei, nagyon hasonlít Harryre. Ők ketten a legfontosabbak az életemben. Bella első szava az volt, hogy "szeretlek". Igen tudom, hogy nem ez szokott lenni az első, de mivel Harry sokszor mondta nekem ezt, gondolom ezt jegyezte meg. Most már nagy kislány és kicsit beszélni is tud, nagyon büszkék vagyunk rá. Tudjuk mind a ketten, hogy csodálatos lány lesz belőle. Louisnak és Elnek is lett egy szép kisfiúk, Adam. Daninek és Niának viszont még csak most fog megérkezni, pár hónapon belül.
  Nagyon boldog vagyok, hiszen az életem tökéletes. Megtaláltam életem szerelmét lett egy csodás kislányunk, akit nagyon szeretünk. Ami még fontosabb, hiába telt el már ennyi év a szerelmünk csak erősebb lesz. Sosem fogjuk megunni egymást, úgy gondolom, hogy ez az igazi szerelem, amit Harry iránt érzek. Vele és Bellával lett tökéletes az életem, meg persze a barátaimmal. 

  "Megtaláltam életem szerelmét, vele élek, már több mint 5 éve és még mindig nagyon szeretem és tudom, hogy ez sosem fog megváltozni, mindig is imádni fogom őt is és a kislányunkat is! - Harry Styles"

  "Több mint 6 éve találtam rá a szerelmemre és azóta együtt is vagyunk. Szeretem tudom, hogy ő is szeret és ez boldoggá tesz. Ám érkezett egy harmadik személy is az életembe az én kisfiam, akit imádok. - Louis Tomlinson"

  "Én voltam az első, aki meghozta élete legnehezebb döntését, elvettem azt a lányt akit nagyon szeretek és vele együtt kaptam egy csodálatos kislányt is. - Zayn Malik"

  "Sok mindenen mentünk keresztül, szakítottunk is néhányszor, de mindig visszataláltunk egymáshoz, hiszen azt a személyt akit szeretsz sosem tudsz elengedni és én így vagyok a szerelmemmel. Hamarosan megérkezik a kis csöppségünk is, akinek remélem jó apja leszek. - Liam Payne"

  "Nehezen, de rám is rám talált a szerelem és boldogabb vagyok, mint valaha is voltam, Szeretem, Ő is szeret, kell ennél több? Igen, egy kisbaba, ami még nem érkezett, meg de már nincs sok hátra hozzá. - Niall Horan"


The End









  


8 megjegyzés:

  1. Kedves Barátnőm Evelyne!
    Nagyon jó lett és egy kicsit el is érzékenyültem. A blog az egyik kedvencem volt ezt te is tudod. Sajnálom, hogy vége, de tudom hogy van és még lesz blogot amit írni fogsz. Tudom, hogy azok is ilyen jók lesznek!
    xx Réka S. :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Barőtnőm!
      Örülök, hogy tetszett és végig követted a blog történetét. Tudom, hogy benne volt a kedvenceid között, de igazad van még lesz blogom és remélem, hogy azok is tetszeni fognak majd. :)
      Puszi Evelyne!<3

      Törlés
  2. Kedves Eve!
    Hát nem véletlen nyomtam megint pipát a 'Kövi'-re.:D :D
    Imádtam ezt a blogod egyszerűen TÖKÉLETES volt :D Olvastam, hogy ma hozod az utolsó részt ezért ma délelőtt neki fogtam és újra elolvastam az összes részt..és elkell mondanom, hogy egyik résznél sem volt az, hogy : ezt már olvastam, unalmas..Hanem újra átéltem, beleéltem magam és egyszóval áááá *-*
    Evelin az összes blogod egytől egyik perfectionnál is perfectionabb :)) a te blogod nem olyan, mint az átlag. A te blogjaidban akkor érzések vannak és azokat annyira átadod az olvasóknak, hogy az valami csodálatos!! Soha ne hagyd abba az írást, mert számtalan embert teszel ezzel boldoggá! Büszke lehetsz magadra! És mi "követőid" hatalmasan büszkék vagyunk rád! IMÁDUNK!!! Köszönöm, hogy ezt a csodálatos blogot végig követhettem. :)
    Hatalmas puszi, Nika :-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Nika!
      Ahogy olvastam, a komidat esküszöm neked, hogy a szemem egy könnycsepp is elhagyta, annyira meghatódtam. Boldog vagyok, hogy azt mondod, hogy hiába oldatad újból az egészet, nem volt olyan rész amit untál volna. Örülök, hogy úgy gondolod, hogy át tudom adni az érzéseket, de ez nem mindig van így szerintem. Nem tervezem abbahagyni az írást, hiszen nem akarom cserbenhagyni az olvasóimat én is IMÁDLAK titeket! Nagyon örülök, hogy követted ezt a blogot! *.*
      Puszi Evelyne! <3

      Törlés
  3. Imádom.Kicsit sírtam rajta.Kár,vége.Büszke lehetsz magadra,hogy ilyen jó blogot írtál. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsófi!
      Örülök, hogy tetszett, annak nem, hogy sírtál rajta, de ez megtisztelő... remélem érted, hogy értem :D Nagyon örülök, hogy írhattam ezt a blogot és tudom, hogy ezt sokan szeretétek, de remélem a többit is sokan fogjátok! <3

      Törlés
  4. Kedves G.B. Evelyne!
    Ezt a történetet nem először olvasom, mert annyira tetszett hogy muszáj volt újból kezdenem.
    Magát az ötletet hogy az 1D egyik rokona szemszögéből lássuk is itt olvastam először. Nem kizárt hogy mivel Harry az én személyes kedvencem az írásodba való beleélés leírhatatlanul fantasztikus volt!!
    Olvastam már egy-két történetet, amelyek szintén elnyerték tetszésemet, de ahhoz el kellett olvasnom legalább húsz részt mielőtt a várva várt szereplők bejöttek a képbe.
    Ezen a blogon azonban, elég volt elolvasni 2 mondatot és már is megragadta a figyelmemet!!
    A leírások, és az érzelmek kifejezése is olyan jó hogy úgy éreztem mintha én lettem volna az adott helyzetekben! :)
    Néhány résznél (nem viccelek) könnyes lett a szemem, és arra vágytam hogy a szereplők között minden rendben legyen mint azelőtt..
    A desing pedig illő hangulatot ad a sztori olvasásához.
    Egy mondatba foglalva, nagyon tehetségesen írsz! Életszerűen és úgy, ha az ember elkezdi olvasni csak átérezve tudja és teljes figyelemmel!
    Sose hagyd abba az írást, mert nagyon jól csinálod! Légy nagyon-nagyon büszke magadra!!

    VálaszTörlés